Opgelost door POSTNL: Melden dat pakket aangeboden is terwijl dit niet zo is.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 327535
Gebruiker
Angela#BakeandMore
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn zoon heeft iets besteld in het btl maar nu heb moeten ontdekken dat het al aangeboden zou zijn. Het afleveradres is onze winkel waar dus altijd iemand aanwezig is.. Het pakket zou nu bij het Amsterdam International Mail Centrum zijn.

De oplossing

Graag wil ik weten wanneer het pakket bij ons afgeleverd wordt. We hebben onderstaande gegevens ontvangen:
Your item could not be delivered on October 17, 2018 at 9:48 am in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS due to the addressee not available at time of delivery. It is being held while the addressee is notified.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat het pakket van uw zoon reeds aangeboden zou zijn, terwijl op het afleveradres altijd iemand aanwezig is en er geen bezorgpoging is gedaan. Ik begrijp dat u graag wilt weten waar de zending zich bevindt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw Track&Trace code heb ik de status gecontroleerd. Uw pakket is op 9 oktober bij onze afdeling inklaringen binnen gekomen en is op 16 oktober vrijgegeven. Vervolgens is het pakket op 17 oktober met code 3SEBEL7236931 afgeleverd bij een PostNL locatie. Omdat er inklaringskosten zijn berekend is het pakket rechtstreeks naar deze locatie gebracht en het afhaalbericht zult u normaal gesproken binnen enkele dagen per post ontvangen. Door middel van de 3S-code kunt u de locatie vinden door het pakket te traceren via onze app of https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken Met dezelfde 3S-code en uw legitimatiebewijs kan het pakket tot 31 oktober opgehaald worden. Voor toekomstige zendingen uit het buitenland kunt u zelf de status in de gaten houden via de website www.internationalparceltracking.com door daar de buitenlandse code (hoeft geen 3S- te zijn) in te vullen samen met uw postcode. Als uw pakket bij ons bekend is verschijnt meer informatie in beeld.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Angela#BakeandMore
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket is getraceerd en inmiddels door ons opgehaald
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen