Klacht POSTNL: Melding afwijkende aflevering niet doorgemeld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 273332
Gebruiker
Abcdefghijkl
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Pakket met medische hulpmiddelen verzonden door DVN via Postnl. Aangeboden op woensdag 13/09/17. Wij beiden niet thuis. Kaartje in de bus gehad. Bij thuiskomst direct via de site van Postnl aangegeven de tweede aanbieding te doen op vrijdag 15/09/17. Bevestiging gekregen van Postnl dat pakket op vrijdag 15/09/17 zou worden geleverd tussen 08:00 en 16:00 uur. Niets geleverd. Na bellen en chatten met postnl-medewerkers vernomen dat melding van levering op andere dag niet was doorgezet. Pakket is retour gegaan naar postbus afzender op vrijdag om 06:23 uur. Zit nu bijna zonder broodnodige hulpmiddelen... Postnl kan niets meer voor mij doen. Nu vrijdagavond en weekend voor de deur. Afzender niet meer te bereiken. Wel via site DVN probleem aangegeven.

De oplossing

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Bakker,

    Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden. Ik vind het heel kwalijk om te vernemen dat de bezorging van deze medische hulpmiddelen niet correct is verlopen waardoor het pakket retour is gegaan.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat hiervan een klacht is opgemaakt naar aanleiding van uw contact met de klantenservice. Dit is gemeld bij de verantwoordelijk afdeling om dit in de toekomst te voorkomen. Goed dat u dit tevens heeft gemeld bij de afzender.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Abcdefghijkl
    Datum
    Helaas..... Het verhaal gaat nog verder.... Maandag een telefoontje gekregen van DVN dat ze via Postnl hebben geregeld dat vandaag (dinsdag 19/09) het pakket alsnog geleverd wordt na 18:00 uur. Bij thuiskomst hedenmiddag weer een kaartje van Postnl op de mat.... Jullie zijn vanmorgen geweest en komen morgenochtend weer.....

    Heb inmiddels via DVN geregeld dat via een andere vervoerder een nieuw pakket wordt geleverd op een dag/tijd dat ik thuis ben. Of ik van Postnl nog wat verneem.....

    Postnl gaat er prat op professioneel pakkettenleverancier te zijn. Dit hele gedoe laat zien dat Postnl lang niet is waar het graag wil zijn. Meldingen over afwijkende dag/tijd worden niet doorgemaild. Dat is in dit verhaal al 2 keer gebleken.

    Wat mij het meest ergert is dat Postnl niet inziet dat klanten, van in dit geval DVN, afhankelijk zijn van deze medische zendingen en dat postnl totaal geen moeite doet het probleem op te lossen. Ondanks alle excuses ten spijt en " foutje hier en foutje daar" heb ik na een week nog steeds niet mijn broodnodige hulpmiddelen...

    M.vr.gr.
    John Bakker
    Leiden
  3. Auteur
    Abcdefghijkl
    Datum
    Beste Annet van Postnl,

    Hoe verrassend dat ik zojuist wéér een kaartje van Postnl op de mat vond. Voor de vierde keer onnodig kosten gemaakt om een pakket af te leveren.... De afspraak is gemaakt om te leveren op dinsdag 19/09/17 na 18:00 uur. Weer een niet doorgemelde afspraak..... We zijn 8 dagen verder en het is Postnl nog steeds niet gelukt om een pakket met medische hulpmiddelen af te leveren. Ik hou mijn hart vast voor de leveringen die nog moeten gaan komen.....

    Gr.
    John Bakker
    Leiden
  4. Auteur
    Abcdefghijkl
    Datum
    Ik wacht op een reactie van Postnl......

  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Bakker,

    Het is zeker niet fijn dat het allemaal zo moeilijk gaat met de bezorging van deze zending. Zou u de nieuwe track en trace code van de zending willen sturen? Ik kijk graag met u mee naar deze zending.

    Ik hoop dat u de zending snel in uw bezit heeft en ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL
  6. Auteur
    Abcdefghijkl
    Datum
    Ik heb inmiddels van DVN een nieuwe zending ontvangen via een andere vervoerder. Het originele pakket kunt u retour zenden naar de afzender.

    Gr. John Bakker
    Leiden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Abcdefghijkl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?