Klacht POSTNL: Melding bezorgd, maar niets ontvangen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 335959
Gebruiker
Bertine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Op 24 november heb ik een mooie jurk besteld bij LaDress. Op 26-11 een ship melding dat de jurk onderweg is. In de post.nl een melding dat de jurk bezorgd wordt op 27-11. Op 27-11 een melding dat de jurk op 28-11 bezorgd wordt. Wat schetst mijn verbazing: Op 28-11 om 18:07 uur een melding dat de jurk bezorgd is op ons adres. Geen briefje, bij navraag bij de buren ook daar geen bezorging. Contact opgenomen met de klantenservice van Post.nl. Na 2 afschepingen kreeg ik te horen dat ik een klacht neer moest leggen bij LaDress. Die hebben vervolgens een klacht ingediend bij Post.nl. Een onderzoek bij Post.nl levert deze reactie. Post.nl geeft aan dat het pakketje met een waarde van € 130,- toch echt bezorgd is. Inmiddels is er een nieuw pakketje, dankzij coulance van LaDress, onderweg. Nu maar hopen dat deze wel aankomt. Met angst en beven wachten we af.

De oplossing

Dat Post.nl een nieuw onderzoek instelt en er alsnog voor zorgt dat wij die jurk ontvangen. Daarbij zou verbetering van de klantenservice een goed idee zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een zending en het daaropvolgende onderzoek. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het resultaat van het onderzoek voor u niet voldoende was. PostNL voert enkel onderzoeken uit voor de afzender van de zending, dat is hierbij de winkel LaDress. Als u ontevreden bent over de uitkomst van het onderzoek en een andere oplossing wilt, dan kunt u het beste contact opnemen met de afzender. De afzender kan eventueel met u tot een passende oplossing komen, of nogmaals met PostNL in gesprek gaan over het onderzoek.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bertine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is géén oplossing geboden door PostNL. Zij lijken de schuld te leggen bij LaDress, maar voor hen niets dan lof: een tweede exemplaar van de niet ontvangen jurk (die volgens PostNL wel geleverd is), werd door hen binnen 24u verzonden. Het probleem ligt bij PostNL, zij bezorgen de pakketten verkeerd!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen