Opgelost door POSTNL: Melding maken dat ze je gemist hebben terwijl de bezorger niet eens aan de deur is geweest.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 350526
Gebruiker
Nico
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo, er zou gisteren een pakketje worden geleverd.
Bij de track & trace stond dat ze me gemist hebben terwijl de bezorger niet aan de deur is geweest.
Ik was gewoon thuis.
Het zou vandaag worden geleverd, en precies dezelfde klacht.
Ik ben de hele dag thuis geweest.
Nu zal ik naar Krommenie moeten om het pakje op te halen.
Ik vind dit zeer slechtte service van PostNl

De oplossing

Breng het pakketje alsnog zou ik zeggen, er is tenslotte betaald voor bezorging.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw zending.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp uit uw bericht dat uw zending niet is bezorgd, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zie in mijn gegevens dat u hier, via Facebook, reeds een klacht over ingediend heeft. Hierdoor is de bezorger op zijn handelen aangesproken door zijn teamleider. Ik ga ervan uit dat deze situatie niet weer voor zal komen. Indien dit het geval wel is, dan hoor ik dit graag.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nico
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nadat ik weer contact had opgenomen is het pakket vandaag (2 weken later) toch thuis bezorgd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen