Klacht POSTNL: Melding maken van een 'bekladde' PostNL Brievenbus

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 527759
Gebruiker
M. Klukhuhn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

.....Op een eenvoudige manier melding maken van een 'bekladde' brievenbus, is niet meer mogelijk., dan uitsluitend via de 'onvriendelijkste' manier... via de Klachtenkompas..!!

Echt heel jammer...


Locatie: Muntplein 2

De oplossing

Dat de 'Brievenbus' wordt schoongemaakt., en dat het voortaan via de Chat menu "Daan" dit soort melding(en) gedaan kan worden...

Mijn Dank alvast..

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking] heeft over een bekladde brievenbus en het niet kunnen doorgeven daarvan via Daan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uw melding betreffende de oranje brievenbus heb ik doorgegeven dat de verantwoordelijke afdeling. Deze zullen zorg dragen voor het schoonmaken van de brievenbus. Daarnaast heb ik een melding uitgezet over het niet goed kunnen doorgeven van een bericht via Daan. Deze registratie zal gebruikt worden om onze dienstverlening te verbeteren.
    Ik wil u dan ook hartelijk bedanken dat u de moeite heeft gegeven om bovenstaande bij ons te melden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Klukhuhn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is door PostNL gereageerd en toezegging gedaan op mijn klacht., dat het betreffend brievenbus word schoongemaakt. Tevens zal hun 'webmaster' het chatprogramma 'Daan', op mijn suggestie worden verbeterd., om in vervolg beter te kunnen reageren op dit soort verzoeken. >Update< 3-4-2021 Uiteindelijk is de betreffend Brievenbus schoongemaakt...!! Alleen zal nog moeten blijken of de toegezegde aanbevolen verbeteringen op de website, ook zijn toegepast.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen