Klacht POSTNL: Melding maken van een 'bekladde' PostNL Brievenbus

sad Niet opgelost
M. Klukhuhn

.....Op een eenvoudige manier melding maken van een 'bekladde' brievenbus, is niet meer mogelijk., dan uitsluitend via de 'onvriendelijkste' manier... via de Klachtenkompas..!!

Echt heel jammer...

Locatie: Muntplein 2

Dat de 'Brievenbus' wordt schoongemaakt., en dat het voortaan via de Chat menu "Daan" dit soort melding(en) gedaan kan worden...

Mijn Dank alvast..

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking] heeft over een bekladde brievenbus en het niet kunnen doorgeven daarvan via Daan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw melding betreffende de oranje brievenbus heb ik doorgegeven dat de verantwoordelijke afdeling. Deze zullen zorg dragen voor het schoonmaken van de brievenbus. Daarnaast heb ik een melding uitgezet over het niet goed kunnen doorgeven van een bericht via Daan. Deze registratie zal gebruikt worden om onze dienstverlening te verbeteren.
    Ik wil u dan ook hartelijk bedanken dat u de moeite heeft gegeven om bovenstaande bij ons te melden.

M. Klukhuhn
Er is door PostNL gereageerd en toezegging gedaan op mijn klacht., dat het betreffend brievenbus word schoongemaakt. Tevens zal hun 'webmaster' het chatprogramma 'Daan', op mijn suggestie worden verbeterd., om in vervolg beter te kunnen reageren op dit soort verzoeken. >Update< 3-4-2021 Uiteindelijk is de betreffend Brievenbus schoongemaakt...!! Alleen zal nog moeten blijken of de toegezegde aanbevolen verbeteringen op de website, ook zijn toegepast.