Klacht POSTNL: Merkwaardige zaak.

Klachtnummer
# 388208
Gebruiker
Marie#hond
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30-02019 kreeg ik via de Postnl app het bericht binnen dat er een pakketje bezorgd zou worden tussen 13.00 - 15.30 dat ging niet door het werd 31-08 ging ook niet door werd 02-09 ook dat ging weer niet door werd 03-08, u raad al het is nog steeds niet binnen. Als ik op de app kijk staat het nog steeds in “zending is gesorteerd” modus. Tijdens het type van dit bericht het is nu 15.45 uur krijg ik via de Postnl app het bericht “bezorgd op dinsdag 3 september 2019 12.23 uur” terwijl ik al die tijd thuis ben, wat kan ik hier aan doen?

De oplossing

Uit zoeken wat hier aan de hand is, ik heb de chauffeur van Postnl al laten zien wat er aan de hand is maar die weet alleen maar wat er in zijn telefoon staat verder wist hij het ook niet.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Erg vreemd dat de bezorging rondom uw pakket constant een groot raadsel is geweest. Zo te zien is dit pakket inderdaad op dit moment bij u in de brievenbus gestopt. Heeft u toevallig al contact met uw buren gehad om te controleren of zij het pakket hebben ontvangen? Mocht het pakket er inmiddels nog niet zijn, dan hoor ik dit graag van u om navraag bij de betreffende bezorger te doen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mailadres;
    - de huisnummers van de buren waar u bent geweest.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen