Klacht POSTNL: met hun is al tijd wat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 316439
Gebruiker
Dennis
Datum
11 reacties

Details

De klacht

jammer genoeg gebruik ik drinkvoeding. er waren drie zendingen niet aan gekomen bij me maar kan er wel voor gaan betalen en dat gaat me te ver het gaat om 3 x 160 euro totaal 480 euro wat ik moet in lopen bij me bewindvoeder zit er nou nog aan vast.

De oplossing

dat ze met die voeding op de proppen komen en anders die 480 euro vergoeden

11 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hompe,

    Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat uw zending niet is bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht.

    Ik begrijp uit uw bericht dat u uw zending met drinkvoeding niet heeft ontvangen. Dit is uiterst onprettig en bied u hier mijn oprechte excuses voor aan.
    Om met u mee te kunnen kijken naar de situatie ontvang ik graag de 3S-code van de zending. Aan de hand hiervan heb ik beter zicht op de situatie en kan ik u van een duidelijk antwoord voorzien.

    Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code, graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Dennis
    Datum
    Weet niet zeker hoe ik die codes kan achterhalen moet wel leuke
  3. Auteur
    Dennis
    Datum
    Goedemiddag was nog wat vergeten dat had ik ook door gegeven de 3scodes de een is bij me moeder bezorgd de andere hier en dan komt het janeejaneejaneejaneejaneejaanëeeeee en dan ? Wat gaan we dan doen als we het nou anders doen al die tijd dat ik niet meer mog bestellen en daar door veel kosten heb moeten maken de betaal bewijzen hier onder plaats. Dan kan uw heel goed zien toch ? Zal ze even op vragen bij me bewindvoerder.
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Hompe,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Om de gang van zaken rond de bezorging van uw pakketten te kunnen controleren ontvang ik alsnog graag de 3S-codes van de pakketten. Als u deze niet meer heeft kunt u de codes opvragen bij de afzender. De afzender is ook degene die voor u actie kan ondernemen als u de pakketten niet heeft ontvangen.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice
  5. Auteur
    Dennis
    Datum
    Beste Post.nl
    Uw Wou de codes ik heb ze hier.

    3SORG194011
    3SORG194012
    3SORG19463051
  6. Auteur
    Dennis
    Datum
    Goedemiddag. Wacht nog
  7. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hompe,

    Vriendelijk bedankt voor het toesturen van de code's. Echter zijn de eerste twee code's niet te vinden voor mij. De derde barcode laat een zending zien die we in maart hebben afgeleverd, klopt het dat om zendingen van maanden geleden gaat?
    De laatste zending is als standaard zending verstuurd waardoor we helaas geen onderzoek kunnen opstarten. In het geval deze niet is ontvangen wil ik u vragen contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Graag verneem ik van u over welke periode de pakketten zijn verzonden en wil ik u vragen de code's te controleren.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Tycho
    PostNL Klantenservice.
  8. Auteur
    Dennis
    Datum
    Goede dag klopt dat het een tijdje terug is was. Maar had al lang contact met een van u had mee teen door gegeven. En ook met .het bedrijf. Natuurlijk. Maar dit bedoel ik met ja nee jaja nee hoor nee ja zeker nee nee met lange jaa neee strijd. Het bedrijf komt met we hebben het verzonden en post laat weten u hebt het wel gehad DUS HOE WIL JE HET NOU DOEN ???????
  9. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hompe,

    Dank u wel voor uw reactie.

    Ik begrijp dat het ontzettend frustrerend moet zijn voor u. Echter kan ik verder niets voor u betekenen. U zult dit verder met de afzender moeten oplossen. U bent de klant van de afzender en de afzender is de klant van ons. De afzender heeft gekozen om de zending onverzekerd te versturen en daarom is er geen onderzoek en vergoeding mogelijk.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL
  10. Auteur
    Dennis
    Datum
    HET IS NIET NORMAAL MEER KOM JE MET BEWIJZEN. EN NOG KUNNEN ZE NIETS. DAN GEEF VAN TE VOREN NOG AAN VAN JA HEB GEEN ZIN IN JA NEE JA NEE STRIJD. EN NOG LATEN ZE JE DOOD KLAPPEN. IK WEET DAT ER WEL MEER MENSEN ZIJN WAAR PAKJES EN OF POST ZOEK RAAKT EN NOG BETALEN OOK. DAN MAAR OPEN EN BLOOT MAKEN
  11. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Hompe,

    Ik kan nu helaas geen antwoord geven dan mijn collega al gedaan heeft. Ik sluit dan bij deze ook de klacht af.

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dennis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is gewoon een klote bedrijf als ik wist waar die sukkel woont blaas ik ze koop huis op zal nooit meer post via hen versturen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen