Klacht POSTNL: met scherp voorwerp de envelop geopend

seppos

Vond vanmorgen de inhoud van een envelop geadresseerd aan mijn vrouw in de gang los op de grond.
De envelop was opengesneden.
Ik vind dit heel erg laag bij de gronds acociaal en crimineel gedrag
Ik heb hier geen woorden voor.

Heb geprobeerd met PostNL via de mail in contact te komen,het schijn t dat je op een klachtensite een bedrijf moet hebben en dat heb ik nu net niet,dus kom je niet verder.
Nu heb ik de klacht maar op deze site gedeponeerd.

Geachte heer Lemmens,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig dat u een geopende zending heeft ontvangen waarvan de inhoud los op de grond lag. Mijn excuses hiervoor. Beschadigde post hoort herverpakt en met excuusbrief te worden bezorgd. Helaas is dit bij u niet gebeurd. Zoals besproken heb uw melding doorgegeven aan de leidinggevende van de afdeling postbezorging. Binnen vijf werkdagen wordt uw klacht met de betrokken medewerkers besproken. Tevens ziet hij erop toe dat er extra aandacht wordt besteed aan de aflevering van uw post. Ik ga ervan uit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Ik verzoek u deze melding op de site af te sluiten. . Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL.Met vriendelijke groet, Tamar