Klacht POSTNL: met scherp voorwerp de envelop geopend

Klachtnummer
# 32468
Gebruiker
seppos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vond vanmorgen de inhoud van een envelop geadresseerd aan mijn vrouw in de gang los op de grond.
De envelop was opengesneden.
Ik vind dit heel erg laag bij de gronds acociaal en crimineel gedrag
Ik heb hier geen woorden voor.

De oplossing

Heb geprobeerd met PostNL via de mail in contact te komen,het schijn t dat je op een klachtensite een bedrijf moet hebben en dat heb ik nu net niet,dus kom je niet verder.
Nu heb ik de klacht maar op deze site gedeponeerd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Lemmens,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig dat u een geopende zending heeft ontvangen waarvan de inhoud los op de grond lag. Mijn excuses hiervoor. Beschadigde post hoort herverpakt en met excuusbrief te worden bezorgd. Helaas is dit bij u niet gebeurd. Zoals besproken heb uw melding doorgegeven aan de leidinggevende van de afdeling postbezorging. Binnen vijf werkdagen wordt uw klacht met de betrokken medewerkers besproken. Tevens ziet hij erop toe dat er extra aandacht wordt besteed aan de aflevering van uw post. Ik ga ervan uit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Ik verzoek u deze melding op de site af te sluiten. . Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL.Met vriendelijke groet, Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen