Klacht POSTNL: Mijn aangetekende brief is niet aangetekend geleverd!

Klachtnummer
# 535991
Gebruiker
Mohaddesa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een belangrijke brief aangetekend naar mijn oude werkgever opgestuurd en daarvoor heb ik €9,05 betaald maar mijn brief is bezorgd zonder dat het handtekening gevraagd worden en PostNL heeft die in de brievenbus gegooid, dit heb ik van mijn oude collega gehoord dat zij heeft mijn brief bij de deur van die bedrijf gevonden anders wist ik nooit dat ze hadden mijn brief ontvangen of niet omdat het handtekening was niet gevraagd door PostNL. Zo wilde ik helemaal niet ik had aangetekend nodig als bewijs omdat die heel belangrijke brief was en ik heb niet voor niks bijna €10 betaald maar als ik de barcode scan dan zie ik dat de bezorger zelf wel een handtekening heeft gezet dat het klopt helemaal niet. Ik vind het heel raar dit.

De oplossing

Dit mag helemaal niet dat jij een brief aangetekend gaat opsturen en de brief wordt gegooid in de brievenbus, ik wil met deze klacht het fout van bezorger doorgeven en dat hij zelf handtekeningen heeft gezet en ik wil mijn geld terug!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer of mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het klopt helemaal dat een aangetekende brief niet op zo'n manier geleverd mag worden. Graag maak ik daar dan ook een melding van. Uw adres heb ik reeds. Om de melding compleet te maken ontvang ik ook graag nog de volgende gegevens van u:

    - Uw e-mailadres;
    - Uw IBAN-rekeningnummer;
    - De tenaamstelling.

    Vanwege de gevoeligheid van die informatie verzoek ik dit te sturen in een privébericht via deze site. Met deze gegevens ga ik een melding maken en de kosten restitueren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen