Opgelost door POSTNL: Mijn adres bestaat niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 600674
Gebruiker
Janny
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn zus probeert een brievenbus pakketje naar mij toe sturen
Ze krijgt het echter retour, want de sorteermachine herkent mijn adres niet
Het appartementencomplex waar wij in wonen staat er al langer dan 12 jaar
Ik vind dit heel vreemd en zou dit graag opgelost zien worden

Gewenste oplossing

Ik wil dat ons adres geldig word bij PostNL
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een brievenbus pakket die weer retour is gegaan, Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat uw brievenbus pakket niet is aangekomen. Zoals telefonisch met u te hebben besproken heb ik uw vraag doorgestuurd naar een andere afdeling. Zodra ik daar een antwoord van heb ontvangen zal ik u verder informeren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen