Klacht POSTNL: Mijn adres wordt misbruikt door mensen binnen Postnl

Klachtnummer
# 12786
Gebruiker
Ans Tromp
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Gevecht tegen de bierkaai met Postnl. Ik ontvang nu post op mijn adres gericht aan Postnl of TNT Post gericht aan een persoon. Binnen Postnl wordt mijn adres moedwillig misbruikt. Is hier sprake van represaile?
Ik heb nooit dundoek vlaggen bij de Dokkumer Vlaggen Centrale besteld of een klantenpas bij Staples aangevraagd! De namen op dit pasje of op de brieven stemmen niet overeen met de bewoners van het adres waar de post naar toe wordt gestuurd..
Ik ga ook niet verhuizen. Ik blijf maar post ontvangen van Energiebedrijven omdat ik ga verhuizen.
Ik heb er een hele klus aan om al deze bedrijven aan te schrijven om mijn adres uit hun bestand te laten houden. Postnl verleent deze service niet.
Ik vind het verdacht dat ik nu mailings ontvang die aan voor mij onbekende personen ontvang,.

Gewenste oplossing

7 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Tromp,Bedankt voor uw bericht op deze website. Kwalijk om te lezen dat u op uw adres ongewenste post ontvangt. Ik kan me voorstellen dat u dit zeer vervelend vind. Om voor u na te kunnen gaan wat er precies aan de hand is zou ik heel graag contact met u willen opnemen. Zou ik hiervoor uw naam- en adresgegevens, uw telefoonnummer en uw e-mailadres mogen ontvangen? Deze gegevens kunt u afgeschermd doorgeven via de Klachtcompleetpagina.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Ans Tromp
    Datum
    ik heb mijn prive gegevens voor postnl niet afgeschermd en deze gegevens zijn dus toegankelijk voor postnl. Inmiddels ben ik vrijdag 5/10-12 gebeld door iemand van postnl. De zaak is in behandeling.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Tromp,Heel erg bedankt voor uw reactie met aanvullende informatie. Hierdoor heb ik ook uw vorige melding op deze website kunnen terugvinden.Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover telefonisch contact heeft gehad met een medewerker van PostNL en dat al uw gegevens uit onze bestanden zijn gehaald om te voorkomen dat uw adresgegevens nog worden doorgegeven.Zoals aangegeven is het helaas niet te voorkomen dat partijen die uw gegevens inmiddels hebben doorgekregen, deze nog een enkele keer zullen gebruiken. Ik adviseer u de betreffende post met een opmerking retour te sturen naar de afzender om te voorkomen dat ze nogmaals post naar uw adres sturen. Ik bied u uiteraard mijn excuses aan voor alle overlast die u hierdoor heeft ervaren. Ik vraag u vriendelijk de melding op deze site af te sluiten.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Ans Tromp
    Datum
    Ik sluit deze klacht niet af. Ik vind het op deze manier iets te makkelijk gaan. Inmiddels is er intensief contact met Postnl die deze zaak hoog opneemt.
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Tromp,Bedankt voor uw reactie. De behandeling van uw klacht heeft inderdaad alle aandacht. Omdat de daarvoor benodigde gegevens bij ons bekend zijn en het contact rechtstreeks met u verloopt is het niet nodig om via deze site te communiceren. Met vriendelijke groet,Willemien
    Klantenservice PostNL
  6. Auteur
    Ans Tromp
    Datum
    Omdat ik steeds herinneringen krijg om te reageren, benadruk ik nog eens dat ik de klacht pas zal afsluiten wanneer bewezen is dat het probleem definitief is opgelost. Ik weet dat Postnl hiervaandacht aan besteedt. De genomen acties zijn nog te vers en, gezien de ervaringen van de afgelopen maanden, ben ik nog wat terughoudend.
  7. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Tromp,Ik kan me voorstellen dat u dit nog even wilt afwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u hierdoor heeft ervaren.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen