Klacht POSTNL: Mijn autosleutel zit al 34 dagen in dit pakket. 34 dagen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 663986
Gebruiker
Raspect1
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een pakket zonder succes naar Portugal gestuurd vanwege een onjuist adres, ik weet niet waarom. Het meest vervelende is dat het al 1 maand wachten is op hun terugkeer en tot op heden niets. Het meest vervelende is dat ik mijn autosleutels in deze doos heb.

Gewenste oplossing

Douwelerwetering 37 7417TR Deventer
angola.terra13@gmail.com

Geboden oplossing
Ik heb geen goede dingen te zeggen over Postnl, wat kan ik zeggen, ik heb mijn verdomde autosleutels niet en zelfs als ik alle bonnetjes en foto's van het pakket en aanverwante items stuur, lijkt het erop dat ik moet gaan kijken voor verloren en gevonden voorwerpen? wat een klote multinational is dit en top het af met de kleuren van een land. Ik heb betaald en nu kan ik mijn auto niet eens gebruiken en de extra uitgaven die ik al meer dan 35 dagen heb, wie gaat dat betalen? Fuck POSTNL. Ik wil gewoon mijn shit terug de rest voor mij nu zie ik het als shit.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,


    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw onderzoek. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat u meerdere e-mails verzonden heeft aan de behandelaar. Ik heb bericht aan de behandelaar van uw onderzoek gestuurd om hierop te reageren. Via onze onderzoeksafdeling zult u verder worden geïnformeerd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen