Klacht POSTNL: Mijn belangrijk brief is bij de post nl zoek geraakt

Pavlos53

Ik heb een belangrijk document in de post gedaan, er hoefde geen postzegel op. Ik heb ook mijn adres op de achterkant gedaan.

Graag wil ik dat de brief door gestuurd word.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de post die u op de post heeft gedaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag meekijken naar de situatie. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Begrijp ik het goed dat de betreffende post nog niet is aangekomen?
    - Was het via de gewone post verzonden of was het met een track en trace code?
    - Naar welk adres was het precies verzonden?
    - Wanneer was het op de post gedaan?
    - U heeft het zeker weten via post NL verzonden? Zo ja, waar heeft u het gepost?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.