Klacht POSTNL: Mijn brief is niet aangekomen in Duitsland

Klachtnummer
# 338959
Gebruiker
Aynur Hasanzadeh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een retourzending gedaan voor het eerst in mijn leven door de straatbrievenbus heen, omdat het om iets heel kleins ging, vond ik niet nodig om naar een PostNL punt te gaan. Het paste netjes in de brievenbus. Hij moest naar Duitsland, bijbehorende 2 internationale zegels waren ook geplakt. Maar het is al bijna 2 maanden geleden, en mijn retour is nog steeds niet verwerkt, omdat ze het niet hebben ontvangen!

De oplossing

Ik wil dat ze mijn brief vinden zodat de retour van 30 euro verwerkt kan worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Hasanzadeh,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Daar de zending zonder aanvullende dienst is verstuurd, zoals een track and trace code, is de zending niet volgbaar in het systeem. Hierdoor is niet na te gaan waar de zending zich (momenteel) bevindt.

    U heeft ervoor gekozen de zending zonder aanvullende dienst te versturen. Hiermee vervalt het recht op een onderzoek en een eventuele schadevergoeding volgens de Algemene Voorwaarden van PostNL.

    Wel heeft de medewerker uw klacht geregistreerd aan de hand van het telefonische contact. U ontvangt hierop geen reactie.

    Het advies is om de zending in de toekomst wellicht met een aanvullende dienst te versturen. Voor meer informatie verwijs ik u graag naar www.postnl.nl

    Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is voor u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen