Opgelost door POSTNL: mijn brief met barcode 3SRPKS737385106 op 03/10/2022 aangetekend verzonden

angry Opgelost
Gebruiker1617893923

Een brief met zeer belangrijke documenten verzonden naar de Sociale Verzekeringsbank via de PostNL. Ik heb deze op 03/10/2022 aangetekend verzonden met Barcode 3SRPKS737385106( kost 9,05 Euro om te sturen).
Deze brief heeft de geadresseerde nog niet bereikt, ik weet niet waarom?
Ik belde naar Postnl. klantenservice en vertelde de medewerker alle gegevens. Hij vertelde me dat hij zou gaan zoeken en hij zou me informeren, maar daarna hoorde ik niets van hem, ik herhaalde de oproepnaar de klantservice en elke keer een andere medewerker antwoordt, heeft geen idee van het onderwerp en ik moest de zaak opnieuw aan hem uitleggen en dan zegt de medewerker me hetzelfde Zijn voormalige collega zei dit, en deze situatie werd meerdere keren herhaald, maar bij de vierde keer, de medewerker nam op en ik legde hem de situatie opnieuw uit, en hij nam alle gegevens opnieuw en vertelde me hetzelfde als voorheen. Ik gaf hem het mobiele nummer en het e-mailadres zodat hij met me kon communiceren en omdat ik niets van hem gehoord en omdat de brief niet is aangekomen bij de partij waarnaar het brief is gestuurd, en dit zal een probleem veroorzaken dat mij zal kosten om het pensioen te verlagen.
Ik wil weten of de mate van onverschilligheid dit niveau heeft bereikt - dat een aangetekend brief het wordt verondersteld de bestemming te bereiken waar het op de tweede of derde dag naar toe was geadresseerd, het heeft niet zijn nog niet aangekomen en de medewerkers van de postnl. klantenservice geven niet om de belangen van mensen alsof we in een ander land leven dan Nederland dat wereldwijd bekend staat als een van de meest landen Wetenschappelijk, democratisch, technologisch, dienstbaar.

Ik wil alleen een brief die de geadresseerde bereikt, namelijk de Sociale Verzekeringsbank.
Post-In-Line is in het verleden beter, sneller en nauwkeuriger geweest in het bezorgen van pakketten en brieven in de vooraf bepaalde tijden. Momenteel onder de maat. Ik hoop dat het in de nabije toekomst beter zal zijn dan het nu is.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst mijn excuses voor de late reactie op uw vraag.
    Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de aflevering van een aangetekende brief. Graag reageer ik op uw bericht.

Naar aanleiding van uw vraag aan onze Klantenservice is er onderzoek gedaan. De uitkomst hiervan in op 7 oktober om 13:48, aan u teruggekoppeld middels een e-mail aan het door u opgegeven e-mailadres.