Klacht POSTNL: Mijn brievenbus-pakketje is volledig verminkt aangekomen

Jolanda24

Ik heb een op 15 juni een pakketje verstuurd via de brievenbus, dit is op 18 juni bezorgd en het ziet er naar uit alsof er met een vrachtwagen overheen gereden is. Het pakketje zat in een bubbeltjes-envelop en er zaten twee DVD's in. De hoesjes zijn volledig geplet en afgescheurd en één van de DVD-schijfjes is zelfs gebroken.

Ik wil graag dat de kosten voor dit pakket vergoed worden, het betreft een bestelling van €37,50 aan inhoud en de verzendkosten waren vier postzegels.

Mijn excuses voor het feit dat deze zending met DVD’s beschadigd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is voor u en de ontvanger. Briefpost kan ik niet traceren, dus ik kan de oorzaak niet achterhalen. Briefpost tevens niet verzekerd bij schade of verlies. Ik heb niet de mogelijkheid om u hiervoor een vergoeding aan te bieden. Ik wil hier uiteraard wel graag een klacht registratie over aanmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Zat er een excuuskaart bij de zending toen deze is afgeleverd bij de geadresseerde?

- Wat is uw e-mail adres?

Jolanda24
    Wat vreemd dat PostNL niet reageert op mijn klacht. Kan ik die dan beter bij hen rechtstreeks indienen ?

Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat u van ons geen reactie heeft ontvangen op uw klacht. We hebben echter op 1 juli 2020 gereageerd op uw bericht en onderstaande reactie gestuurd. Als u alsnog de gevraagde informatie toestuurt kan ik uw melding verder in behandeling nemen. Bericht van 1 juli:

“Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Wat is uw e-mail adres?

PostNL Klantenservice"

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren