Klacht POSTNL: Mijn eerdere klacht betrof een aangetekende brief die als gewoon poststuk is bezorgd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 419746
Gebruiker
JSG#13
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Uw site werkt niet. Ik kan niet reageren op de van u ontvangen opmerking!

De oplossing

Alle maatregelen nemen die herhaling voorkomen om op deze wijze met aangetekende stukken om te springen.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u niet kan reageren op onze opmerking. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas kan ik niet zien welk bericht u precies bedoelt. Zou u willen omschrijven wat er precies is gebeurd met uw aangetekende brief? Ook ontvang ik graag uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    JSG#13
    Datum
    Mijn e-mailadres is het adres waarop ik uw reactie heb ontvangen!!!!
    ansvgils@gmail.com
    Het door de afzender als aangetekend poststuk verzonden schrijven is als gewoon poststuk in de brievenbus gedeponeerd. De bezorger heeft waarschijnlijk zelf voor ontvangst getekend.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw aangetekende brief. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

    Mijn excuses voor het feit dat deze zending bij u in de brievenbus is gedaan en u hier niet zelf voor heeft getekend. Ik heb hierover een klacht aangemaakt. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar dit zal worden opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betreffende bezorger om de bezorging zo snel mogelijk te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JSG#13
Datum
Uiteindelijke oplossing
Waardeloze reactie. Zolang post.nl zijn bezorgers blijft uitknijpen zal er niks veranderen. Ik ga het hogerop zoeken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen