Klacht POSTNL: Mijn eerdere klacht betrof een aangetekende brief die als gewoon poststuk is bezorgd.

# 419746
JSG#13

Uw site werkt niet. Ik kan niet reageren op de van u ontvangen opmerking!

Alle maatregelen nemen die herhaling voorkomen om op deze wijze met aangetekende stukken om te springen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u niet kan reageren op onze opmerking. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik niet zien welk bericht u precies bedoelt. Zou u willen omschrijven wat er precies is gebeurd met uw aangetekende brief? Ook ontvang ik graag uw e-mailadres.

JSG#13
    Mijn e-mailadres is het adres waarop ik uw reactie heb ontvangen!!!!
    ansvgils@gmail.com
    Het door de afzender als aangetekend poststuk verzonden schrijven is als gewoon poststuk in de brievenbus gedeponeerd. De bezorger heeft waarschijnlijk zelf voor ontvangst getekend.

Bedankt voor de aanvullende informatie. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw aangetekende brief. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Mijn excuses voor het feit dat deze zending bij u in de brievenbus is gedaan en u hier niet zelf voor heeft getekend. Ik heb hierover een klacht aangemaakt. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar dit zal worden opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betreffende bezorger om de bezorging zo snel mogelijk te verbeteren.

JSG#13
Waardeloze reactie. Zolang post.nl zijn bezorgers blijft uitknijpen zal er niks veranderen. Ik ga het hogerop zoeken.