Klacht POSTNL: mijn paket is niet terug gestuurd naar frankrijk,kontakt gehad met de verkoper.

willy janssen

goedendag,ik heb contact gehad met de verkoper in frankrijk, en die zegt dat het postpaket niet terug is gestuurd, die heeft contact gehad met la poste in frankrijk, het paket moet nog in nederland zijn,zeggen ze tegen de verkoper, maar waar is het dan, dat vraag ik me dan wel af, wat gaan jullie er aan doen, graag hoor ik van jullie,mvg willy janssen burg raymakerslaan 189 5361km grave willy.604@hotmail.com mail adres.

graag mijn postpaket zoeken, wandt het duurt al meer als bijna 2 maanden, dat is toch wel heeeeeeeeeeeeel lang vindt ik.

Uiteraard niet fijn dat de zending nog niet retour is ontvangen. De zending heeft op 20-7-2020 ons land verlaten. Er zijn alleen wat vertragingen in internationale verzending. Ik verwacht dat het daar deze of volgende week aan zal komen.

willy janssen
goedendag,er is helemaal geen oplossing geboden, andere postpaketten komen wel bij mij aan,behalve die van post.nl.