Klacht POSTNL: mijn paket is niet terug gestuurd naar frankrijk,kontakt gehad met de verkoper.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 466109
Gebruiker
willy janssen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

goedendag,ik heb contact gehad met de verkoper in frankrijk, en die zegt dat het postpaket niet terug is gestuurd, die heeft contact gehad met la poste in frankrijk, het paket moet nog in nederland zijn,zeggen ze tegen de verkoper, maar waar is het dan, dat vraag ik me dan wel af, wat gaan jullie er aan doen, graag hoor ik van jullie,mvg willy janssen burg raymakerslaan 189 5361km grave willy.604@hotmail.com mail adres.

De oplossing

graag mijn postpaket zoeken, wandt het duurt al meer als bijna 2 maanden, dat is toch wel heeeeeeeeeeeeel lang vindt ik.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn dat de zending nog niet retour is ontvangen. De zending heeft op 20-7-2020 ons land verlaten. Er zijn alleen wat vertragingen in internationale verzending. Ik verwacht dat het daar deze of volgende week aan zal komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
willy janssen
Datum
Uiteindelijke oplossing
goedendag,er is helemaal geen oplossing geboden, andere postpaketten komen wel bij mij aan,behalve die van post.nl.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen