Klacht POSTNL: Mijn pakje is verdwenen

Christel70#

Mijn pakje is verdwenen en post.nl doet wederom niets

Mijn pakje is verdwenen. Volgens de track en trace is het afgeleverd. Er is echter geen pakje, geen briefje en zoals gewoonlijk geen hulp van post.nl. ik wil dat het pakje boven water komt. En de bezorger er op aan worst gesproken

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakketje op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat het pakketje door u niet is ontvangen. Heeft u reeds navraag gedaan bij naaste buren of buren verderop in de straat gedaan en contact gehad met de afzender? Uit ervaring blijkt dat pakketjes vaak op korte termijn alsnog bezorgd worden. Ik hoor graag van u of u hier heeft geïnformeerd.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om direct een melding te kunnen maken. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - of u bij buren geeft geïnformeerd.
    - uw e-mailadres

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Wat spijtig dat uw zending niet bij uw buren lag of in de tussentijd is bezorgd. Omdat uw zending niet verzekerd is verzonden en er volgens de voorwaarden niet voor het pakket getekend hoeft te worden bij ontvangst, is het niet mogelijk een onderzoek op te starten. Wat ik wel voor u kan doen is een klacht registreren. U krijgt hier geen terugkoppeling van, hiermee kunnen wij wel onze interne processen verbeteren. Voor een verdere afhandeling van je klacht verwijs ik naar de afzender.

Christel70#
Uiteindelijke oplossing Voor de zoveelste keer. Niets. Geen oplossing, geen actie. Weer een "verdwenen" pakje.