Klacht POSTNL: Mijn pakje is verdwenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376164
Gebruiker
Christel70#
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn pakje is verdwenen en post.nl doet wederom niets

De oplossing

Mijn pakje is verdwenen. Volgens de track en trace is het afgeleverd. Er is echter geen pakje, geen briefje en zoals gewoonlijk geen hulp van post.nl. ik wil dat het pakje boven water komt. En de bezorger er op aan worst gesproken

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakketje op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat het pakketje door u niet is ontvangen. Heeft u reeds navraag gedaan bij naaste buren of buren verderop in de straat gedaan en contact gehad met de afzender? Uit ervaring blijkt dat pakketjes vaak op korte termijn alsnog bezorgd worden. Ik hoor graag van u of u hier heeft geïnformeerd.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om direct een melding te kunnen maken. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - of u bij buren geeft geïnformeerd.
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Wat spijtig dat uw zending niet bij uw buren lag of in de tussentijd is bezorgd. Omdat uw zending niet verzekerd is verzonden en er volgens de voorwaarden niet voor het pakket getekend hoeft te worden bij ontvangst, is het niet mogelijk een onderzoek op te starten. Wat ik wel voor u kan doen is een klacht registreren. U krijgt hier geen terugkoppeling van, hiermee kunnen wij wel onze interne processen verbeteren. Voor een verdere afhandeling van je klacht verwijs ik naar de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Christel70#
Datum
Uiteindelijke oplossing Voor de zoveelste keer. Niets. Geen oplossing, geen actie. Weer een "verdwenen" pakje.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry