Opgelost door POSTNL: Mijn pakket (RR479592691HU) is al meer dan twee weken in Nederland.

angry Opgelost

bezorging duurt te lang

Kan dit pakket zsm bezorgd worden.

avondrood
    en nog steeds geen enkele reactie en pakket ook nog niet gearriveerd!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie op uw melding. Het is momenteel erg druk op alle kanalen van de klantenservice. Daardoor kan het langer duren totdat u een reactie van ons ontvangt. Hopelijk kan ik rekenen op uw begrip hiervoor.

Uw pakket is op maandag 14 december bij ons internationale sorteercentrum aangekomen. Door uitzonderlijke drukte is een werkvoorraad ontstaan. Dit zorgt voor vertraging in de verwerking van importpakketten. Naar verwachting zijn alle vertraagde pakketten in de tweede helft van januari bezorgd. Tot die tijd zal ik u moeten vragen om af te wachten. Excuses voor het ongemak.

avondrood
ik vermoed dat mijn pakket drie weken ergens buiten in de regen heeft gelegen. Pakket was herverpakt in een plastic hoes en mijn oorspronkelijk verpakking was nat en gescheurd en stonk enorm. Gelukkig was de inhoud door de afzender ook nog goed ingepakt anders was het niet goed gekomen.