Opgelost door POSTNL: Mijn pakket (RR479592691HU) is al meer dan twee weken in Nederland.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 507626
Gebruiker
avondrood
Datum
2 reacties

Details

De klacht

bezorging duurt te lang

De oplossing

Kan dit pakket zsm bezorgd worden.

2 reacties

  1. Auteur
    avondrood
    Datum
    en nog steeds geen enkele reactie en pakket ook nog niet gearriveerd!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie op uw melding. Het is momenteel erg druk op alle kanalen van de klantenservice. Daardoor kan het langer duren totdat u een reactie van ons ontvangt. Hopelijk kan ik rekenen op uw begrip hiervoor.

    Uw pakket is op maandag 14 december bij ons internationale sorteercentrum aangekomen. Door uitzonderlijke drukte is een werkvoorraad ontstaan. Dit zorgt voor vertraging in de verwerking van importpakketten. Naar verwachting zijn alle vertraagde pakketten in de tweede helft van januari bezorgd. Tot die tijd zal ik u moeten vragen om af te wachten. Excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
avondrood
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik vermoed dat mijn pakket drie weken ergens buiten in de regen heeft gelegen. Pakket was herverpakt in een plastic hoes en mijn oorspronkelijk verpakking was nat en gescheurd en stonk enorm. Gelukkig was de inhoud door de afzender ook nog goed ingepakt anders was het niet goed gekomen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen