Klacht POSTNL: Mijn pakket blijft hangen bij: AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE

Klachtnummer
# 643994
Gebruiker
fleurvr
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakket is blijven hangen bij dit adres:

AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE

Nu ligt hij daar al bijna 2 weken en ik zou wel graag mijn pakket willen ontvangen. Ik heb al een mail naar het bedrijf van waar ik heb besteld gestuurd, maar dat duurt dus al erg lang.

Gewenste oplossing

Ik zou graag mijn pakket willen ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat u uw zending uit het buitenland nog niet heeft ontvangen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u hier ontevreden over bent.

    Volgens mijn gegevens is uw pakket reeds retour verzonden naar land van bestemming. De reden hiervan staat op het pakket vermeld. Mijn advies is contact op te nemen met de afzender. Die kan met u een oplossing zoeken en volgens de voorwaarden een melding maken bij de eigen postorganisatie.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen