Klacht POSTNL: Mijn pakket blijft hangen bij: AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE

fleurvr

Mijn pakket is blijven hangen bij dit adres:

AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE

Nu ligt hij daar al bijna 2 weken en ik zou wel graag mijn pakket willen ontvangen. Ik heb al een mail naar het bedrijf van waar ik heb besteld gestuurd, maar dat duurt dus al erg lang.

Ik zou graag mijn pakket willen ontvangen.

Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat u uw zending uit het buitenland nog niet heeft ontvangen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u hier ontevreden over bent.

Volgens mijn gegevens is uw pakket reeds retour verzonden naar land van bestemming. De reden hiervan staat op het pakket vermeld. Mijn advies is contact op te nemen met de afzender. Die kan met u een oplossing zoeken en volgens de voorwaarden een melding maken bij de eigen postorganisatie.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

PostNL klantenservice