Klacht POSTNL: mijn pakket is al 10 dagen in transit,vraag me af of het pakket wel verstuurd is

Helouise65

heb een pakket op 28/11/17 naar China gepost, aangetekend met track & trace CC065599393NL ....laatste udate was op 1 november, met status: Klaar voor transport naar buitenland, sindsien hangt het nog steeds op "transit" , heb postnl gebeld, daar verteld de antwoordapparaat dat de track n trace voor internationale verzending niet werkt en dat ze niets over de updates kunnen , vertellen, en dat hoor ik sinds 1 november al, en het is nog steeds niet opgelost.
vandaag heb ik postnl weer gebeld, ook het zelfde verhaal en wordt gezegd dat het pakket al verzonden is naar China....ik moet tot 22 november wachten, als de ontvanger het nog niet heeft ontvangen dan pas kan postnl een aanvraag doen waar het pakket is.
Een ding wat ik niet snap, als de track n trace systeem van postnl hier niet werkt..en als het pakket naar China is verstuurd, dan moet de andere transport maatschappij toch updaten...ik heb bij chinapost ook gekeken, maar geen 1 update...het is hetzelfde als wat bij de status van postnl staat....Als iets fout is met postnl track n trace...dat wil niet zeggen dat het ook bij de transport bedrijf in land van bestemming ook dezelfde problemen zijn.
Ik vraag me af of het pakket wel is verstuurd naar china of ligt die ergens in Amsterdam, want zolang duurt het niet dat die pakket onderweg is. En als het toch verzonden was naar China...dan zou het in China geupdate worden..heb vele keren een pakket gestuurd en er wordt meerdere keren en op vele plaatsen geupdate.

ik wil weten waar mijn pakket bevindt.

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Helouise65

ik heb bij verschillende companies te traceren waar mijn pakket is...maar overal krijg ik de zelfde melding, dat het pakket is nog in het land van verzending is en nog niet verstuurd is. Ik neem aan dat al deze verschillende bedrijven bij welke ik mijn pakket heb getraceerd los van Postnl staan.
    De bijlage geeft meer duidelijkheid
    Ben al verholpen