Klacht POSTNL: Mijn pakket is al 6 dagen vertraagd

Dana

Mijn pakket zou maandag al bezorgd worden, kreeg elke dag een mail dat het pakket vertraagd was. en vrijdag kijk ik op de track en trace, ligt het pakket gewoon weer in het sorteercentrum.

Mijn pakket zo snel mogelijk bezorgen.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdig bezorgde zending op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

-De trackingcode van het betreffende pakket

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.