Klacht POSTNL: mijn pakket is in opslag, maar ik kan het niet ontvangen, omdat het huisnummer onjuist is

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 422024
Gebruiker
ADLER
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn pakket

De oplossing

Help to get parcel

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear sir/madam,

    Thank you for your message. I understand that you have a complaint about the delivery of your parcel. I am very sorry to hear that you have not received this parcel.

    I see in the status that your parcel has been sent back to the sender. I am not able to see the exact reason of return, but this will be mentioned on the parcel itself so you can ask the sender for more information. If the reason of return is unclear or not correct the sender can start an inquiry by contacting his or her local postal company. But I do see a different house number in Track & Trace then the one you mentioned here.

    If you have any questions or complaints now or in the future, you can contact our Customer Service at www.postnl.nl.

    Kind regards,

    PostNL Customer service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ADLER
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen