Klacht POSTNL: Mijn pakket is kwijt geraakt door PostNL.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 548688
Gebruiker
Marc
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakket, van vrij grote waarde, is vermist geraakt door PostNL

Gewenste oplossing

Alles op alles zetten om mijn pakket terug te vinden. Ik heb een duidelijke omschrijving gegeven van de doos en de inhoud. Het lijkt mij onmogelijk dat zo’n doos gewoon verdwijnt.
Geboden oplossing
Dit is geen antwoord op mijn vraag/ klacht. Mijn pakket is door niemand aangenomen en zwerft nog ergens bij jullie in het magazijn rond zonder label. Jullie weigeren alleen op zoek te gaan naar mijn pakket. Een pakket kan niet zomaar verdwenen zijn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat jammer dat online aangegeven wordt dat de zending is afgeleverd, maar u deze niet heeft ontvangen. Natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent en graag geef ik dan ook een toelichting.

    Aan de hand van de barcode in ons systeem gezien dat de zending op 27-07-2021 bezorgd is. Omdat voor ontvangst geen handtekening nodig was, is niet te achterhalen wie de zending heeft aangenomen en is onderzoek ook niet mogelijk. Maar zie dat u al contact heeft gehad met een collega, en zie dat mijn collega nog voor u bezig is met een onderzoek, en zal mijn collega u nog op de hoogte brengen. U kunt het beste contact opnemen met de afzender voor een oplossing, als opdrachtgever kan deze partij dan PostNL benaderen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen