Klacht POSTNL: Mijn pakket is kwijt geraakt door PostNL.

Marc

Mijn pakket, van vrij grote waarde, is vermist geraakt door PostNL

Alles op alles zetten om mijn pakket terug te vinden. Ik heb een duidelijke omschrijving gegeven van de doos en de inhoud. Het lijkt mij onmogelijk dat zo’n doos gewoon verdwijnt.
Dit is geen antwoord op mijn vraag/ klacht. Mijn pakket is door niemand aangenomen en zwerft nog ergens bij jullie in het magazijn rond zonder label. Jullie weigeren alleen op zoek te gaan naar mijn pakket. Een pakket kan niet zomaar verdwenen zijn.

Geachte heer,

Wat jammer dat online aangegeven wordt dat de zending is afgeleverd, maar u deze niet heeft ontvangen. Natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent en graag geef ik dan ook een toelichting.

Aan de hand van de barcode in ons systeem gezien dat de zending op 27-07-2021 bezorgd is. Omdat voor ontvangst geen handtekening nodig was, is niet te achterhalen wie de zending heeft aangenomen en is onderzoek ook niet mogelijk. Maar zie dat u al contact heeft gehad met een collega, en zie dat mijn collega nog voor u bezig is met een onderzoek, en zal mijn collega u nog op de hoogte brengen. U kunt het beste contact opnemen met de afzender voor een oplossing, als opdrachtgever kan deze partij dan PostNL benaderen.