Geachte heer,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Wat jammer dat online aangegeven wordt dat de zending is afgeleverd, maar u deze niet heeft ontvangen. Natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent en graag geef ik dan ook een toelichting.
Aan de hand van de barcode in ons systeem gezien dat de zending op 27-07-2021 bezorgd is. Omdat voor ontvangst geen handtekening nodig was, is niet te achterhalen wie de zending heeft aangenomen en is onderzoek ook niet mogelijk. Maar zie dat u al contact heeft gehad met een collega, en zie dat mijn collega nog voor u bezig is met een onderzoek, en zal mijn collega u nog op de hoogte brengen. U kunt het beste contact opnemen met de afzender voor een oplossing, als opdrachtgever kan deze partij dan PostNL benaderen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice