Klacht POSTNL: Mijn pakket is kwijt

Anouk111

Doe iets aan je organisatie

Echt zo dom van alle kanten.
Ze hebben online informatie- en een klantenservice die je kunt bellen. De klantenservice heeft alleen exact dezelfde kennis als de online informatie; geen kennis dus.
Bij mij stond dat mijn pakketje naar primera brink in amstelveen werd gestuurd. Dat kan helemaal niet want die primera is dicht voor verbouwing. Wat ik niet begrijp is dat post nl mij zelf niet kan vertellen waar het pakketje dan wél terecht komt. Gaat echt zo veel mis daar organisatorisch qua communicatie.
Mijn tip aan jullie: neem een CEO aan die bij DHL heeft gewerkt en verander de volledige bedrijfsstructuur. Of kijk in ieder geval naar je concurrent. DHL heeft ten minste de capaciteiten om direct hun bezorgers te bereiken, wat toch echt wel een minimale vereiste moet zijn in een post/ pakket order bedrijf.

Mij vertellen waar jullie mijn pakket hebben gedropt zodat ik het op kan halen!

Geachte heer, mevrouw Beynon,

Uit uw bericht maak ik op dat u niet tevreden bent met onze bedrijfsvoering. Bij deze dien ik u graag van repliek.

Logischerwijs is het niet de bedoeling dat uw pakketten afgeleverd worden bij een onjuiste locatie. Hiervoor bied ik dan ook graag mijn welgemeende excuses aan. Heeft u voor mij de Track en Trace-code van de zending? Met deze code kan ik in het systeem kijken wat de status van het pakket is.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

Met vriendelijke groet.

Rodney