Opgelost door POSTNL: mijn pakket is niet op mijn adres bezorgd . niet aan de deur .niet in de brievenbus

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 377754
Gebruiker
marie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

status bezorging afgeleverd . op mijn adres.wat niet zo is.ik heb niks ontvangen .niet aan de deur en niet in mijn brievenbus

Gewenste oplossing

ik wil dat post.nl dit gaat oplossen.tenslotte hebben zijn een fout gemaakt en mijn pakket niet afgeleverd bij mij
Geboden oplossing
de verzender heeft het opgelost , nogmaals de verzender !
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket uit het buitenland. De track en trace geeft aan dat het pakket bezorgd is, maar u heeft het niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor de verwarring. Ik zie in de track en trace dat dit pakket onterecht een scan heeft ontvangen dat het bezorgd zou zijn. De zending is op 15 juli opnieuw gesorteerd en wordt naar verwachting vandaag of morgen bij u bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen