Opgelost door POSTNL: mijn pakket is niet op mijn adres bezorgd . niet aan de deur .niet in de brievenbus

content Opgelost
marie

status bezorging afgeleverd . op mijn adres.wat niet zo is.ik heb niks ontvangen .niet aan de deur en niet in mijn brievenbus

ik wil dat post.nl dit gaat oplossen.tenslotte hebben zijn een fout gemaakt en mijn pakket niet afgeleverd bij mij
de verzender heeft het opgelost , nogmaals de verzender !

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket uit het buitenland. De track en trace geeft aan dat het pakket bezorgd is, maar u heeft het niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor de verwarring. Ik zie in de track en trace dat dit pakket onterecht een scan heeft ontvangen dat het bezorgd zou zijn. De zending is op 15 juli opnieuw gesorteerd en wordt naar verwachting vandaag of morgen bij u bezorgd.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.