Klacht POSTNL: Mijn pakket is niet op mijn adres bezorgt, en zweeft nu op het Amsterdam Mail Centre.

Klachtnummer
# 270581
Gebruiker
Lucy Seward
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik verwacht een pakketje uit de VS van Magnolia West, geadresseerd aan Café de Rijnbar in Amsterdam, Claudia Verwohlt, Rijnstr. 1, 1078 PT Amsterdam. Nu lees ik op de USPS tracking dat mijn pakketje vasthangt op het Amsterdam Mail Centre. Ik zou graag willen dat het pakket naar mijn adres wordt geleverd. Ik weet niet eens, waar het Amsterdam Mail Centre is. Tracking number: LZ655300037US (USPS).

Met vriendelijke groet,

Claudia Verwohlt

De oplossing

Ik wil mijn pakketje graag op mijn adres ontvangen!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Verwohlt,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over het pakket dat vanuit het buitenland naar u is verzonden. Graag informeer ik u hierover.

    Aan de hand van mijn systeem zie ik dat u het pakket inmiddels van het postkantoor heeft kunnen afhalen.

    Ik heb nog wel een tip voor u als u vaker pakketten uit het buitenland ontvangt. U kunt via onze website nakijken of de zending al in Nederland is en dan kunt u ook de Nederlandse barcode alvast zien en de zending in de gaten houden.

    Dit is de website; https://www.internationalparceltracking.com/Default.aspx#/search
    U kunt dan als land Nederland kiezen en uw postcode invoeren en in plaats van de 3S code kunt u dan de buitenlandse code invoeren. Als het pakket in Nederland is verwerkt en aangekomen dan zult u status informatie zien en de Nederlandse barcode. Als dit nog niet het geval is, dan is het pakket er nog niet en kunt u het een paar dagen later eventueel weer eens proberen.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Lucy Seward
    Datum
    Dank U wel voor Uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Claudia van Tinteren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen