Klacht POSTNL: Mijn pakket is nog steeds niet op de plaats van bestemming.

Gerty

Mijn pakket naar Canada ( via Track & Trace) is nog steeds niet in Canada aangekomen. Mijn pakket is al verstuurd op 29-11-2018

Mijn pakket vinden

Geachte heer/mevrouw Smets,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het niet aankomen van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Uw e-mailadres

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Vervolgens stuur ik u een navraag formulier toe. Ik wil u dan ook vragen deze zo gedetailleerd mogelijk in te vullen en terug te sturen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.