Klacht POSTNL: Mijn pakket is nog steeds niet op de plaats van bestemming.

Klachtnummer
# 340770
Gebruiker
Gerty
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket naar Canada ( via Track & Trace) is nog steeds niet in Canada aangekomen. Mijn pakket is al verstuurd op 29-11-2018

De oplossing

Mijn pakket vinden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smets,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het niet aankomen van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Vervolgens stuur ik u een navraag formulier toe. Ik wil u dan ook vragen deze zo gedetailleerd mogelijk in te vullen en terug te sturen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen