Klacht POSTNL: Mijn pakket is nooit aangekomen.
Details
Klacht
Geachte heer/mevrouwOp 29 mei 2020 heb ik een pakket met barcode: CC069271419NL naar Tunesië gestuurd
na ongeveer 10 dagen heb ik mijn pakket teruggekregen naar mijn huis, zonder reden of
toelichting. Ik heb voor dit pakket €150,30 betaald, en ik weet helemaal niet waarom mijn
pakket terug is gestuurd. Ik verzoek u hiervoor om mijn geld terug te sturen naar mijn
rekeningnummer.
Rekeningnummer: NL55ABNA0473847868 t.a.v B.P Ghaly
Ik ben bereikbaar op mijn telefoonnummer: 06 50526174
Mvg,
Carlos Ghaly
Gewenste oplossing
Geachte heer/mevrouwOp 29 mei 2020 heb ik een pakket met barcode: CC069271419NL naar Tunesië gestuurd
na ongeveer 10 dagen heb ik mijn pakket teruggekregen naar mijn huis, zonder reden of
toelichting. Ik heb voor dit pakket €150,30 betaald, en ik weet helemaal niet waarom mijn
pakket terug is gestuurd. Ik verzoek u hiervoor om mijn geld terug te sturen naar mijn
rekeningnummer.
Rekeningnummer: NL55ABNA0473847868 t.a.v B.P Ghaly
Ik ben bereikbaar op mijn telefoonnummer: 06 50526174
Mvg,
Carlos Ghaly
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.