Klacht POSTNL: Mijn pakket is nooit aangekomen.

Carlosghaly

Geachte heer/mevrouw

Op 29 mei 2020 heb ik een pakket met barcode: CC069271419NL naar Tunesië gestuurd
na ongeveer 10 dagen heb ik mijn pakket teruggekregen naar mijn huis, zonder reden of
toelichting. Ik heb voor dit pakket €150,30 betaald, en ik weet helemaal niet waarom mijn
pakket terug is gestuurd. Ik verzoek u hiervoor om mijn geld terug te sturen naar mijn
rekeningnummer.

Rekeningnummer: NL55ABNA0473847868 t.a.v B.P Ghaly

Ik ben bereikbaar op mijn telefoonnummer: 06 50526174

Mvg,

Carlos Ghaly
Er wordt beweerd dat er een navraagformulier is verzonden naar mij maar dat is niet gebeurd. Bel mij aub: 0650526174

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket naar Tunesië retour heeft ontvanger zonder reden. Ik begrijp dat u een vergoeding wenst. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Is op het pakket zelf geen reden van retour zichtbaar?
    - Wat is uw e-mailadres? Ik ontvang deze graag zodat ik u per e-mail een formulier kan toesturen voor het opstarten van een onderzoek. Tijdens het onderzoek wordt ook uw verzoek voor een vergoeding behandeld.