Klacht POSTNL: Mijn pakket is nooit aangekomen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 460490
Gebruiker
Carlosghaly
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte heer/mevrouw

Op 29 mei 2020 heb ik een pakket met barcode: CC069271419NL naar Tunesië gestuurd
na ongeveer 10 dagen heb ik mijn pakket teruggekregen naar mijn huis, zonder reden of
toelichting. Ik heb voor dit pakket €150,30 betaald, en ik weet helemaal niet waarom mijn
pakket terug is gestuurd. Ik verzoek u hiervoor om mijn geld terug te sturen naar mijn
rekeningnummer.

Rekeningnummer: NL55ABNA0473847868 t.a.v B.P Ghaly

Ik ben bereikbaar op mijn telefoonnummer: 06 50526174

Mvg,

Carlos Ghaly

Gewenste oplossing

Geachte heer/mevrouw

Op 29 mei 2020 heb ik een pakket met barcode: CC069271419NL naar Tunesië gestuurd
na ongeveer 10 dagen heb ik mijn pakket teruggekregen naar mijn huis, zonder reden of
toelichting. Ik heb voor dit pakket €150,30 betaald, en ik weet helemaal niet waarom mijn
pakket terug is gestuurd. Ik verzoek u hiervoor om mijn geld terug te sturen naar mijn
rekeningnummer.

Rekeningnummer: NL55ABNA0473847868 t.a.v B.P Ghaly

Ik ben bereikbaar op mijn telefoonnummer: 06 50526174

Mvg,

Carlos Ghaly
Geboden oplossing
Er wordt beweerd dat er een navraagformulier is verzonden naar mij maar dat is niet gebeurd. Bel mij aub: 0650526174
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket naar Tunesië retour heeft ontvanger zonder reden. Ik begrijp dat u een vergoeding wenst. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Is op het pakket zelf geen reden van retour zichtbaar?
    - Wat is uw e-mailadres? Ik ontvang deze graag zodat ik u per e-mail een formulier kan toesturen voor het opstarten van een onderzoek. Tijdens het onderzoek wordt ook uw verzoek voor een vergoeding behandeld.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen