Klacht POSTNL: Mijn pakket is spoorloos

PostNl#slechtbedrijf

Mijn pakket zou afgeleverd zijn bij mijn buren, zij zijn de hele dag niet thuis geweest! Contact met PostNL krijg je een slecht Nederlands sprekend persoon aan de lijn die dood leuk verteld dat ik nog maar 2 werkdagen moet wachten!! Hun bezorger geeft foutieve informatie want waar is mijn pakket..?? Het is niet afgeleverd zoals op het kaartje staat, verder is PostNL hier niet verantwoordelijk voor volgens hun zeggen!! Zij bezorgen toch? Is wel degelijk hun verantwoordelijkheid!! Al met al is mijn pakket zoek waar voor bijna €300 aan spullen in zit!! HOE KRIJG IK MIJN PAKKET OP MIJN ADRES?? WAAR IS HET GEBLEVEN??? Ze kunnen en willen verder geen informatie geven en verbraken midden in mijn verhaal de verbinding!! Ik zal nooit meer iets bestellen wat door postnl bezorgd wordt!! Wat een kut bedrijf is dat zeg!! Ongelofelijk en lekker afschuiven op een ander want hun doen niks fout!! Nee ze nemen mensen aan die pakketten achterover drukken!! Status bezorgd terwijl er helemaal niks bezorgd is!!!

Wil graag weten waar mijn pakket gebleven is!! Afgeleverd op nr 10 maar die zijn hele dag weg geweest!!!!
Bezorgers gaan dus ook niet eerlijk te werk!

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet bij de buren op nummer 10 is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik raad u aan om dit bij de afzender te melden. De reden dat wij u doorverwijzen naar de afzender, is omdat de afzender onze opdrachtgever is en ons betaald heeft voor de verzending. Dat maakt de afzender onze klant, en omdat u de afzender betaald heeft, bent u de klant van de afzender. In dit geval kunt u de afzender aanspreken over het feit dat u nu niet gekregen heeft waarvoor u betaald heeft, en de afzender kan ons aanspreken over het feit dat hij ons betaald heeft voor een service die wij nu niet geleverd hebben. Zodra de afzender contact met onze zakelijke klantenservice opneemt, dan zetten wij een bericht (tevens een klacht) uit naar de betrokken bezorger om te vragen waar hij of zij dit pakket bezorgd heeft.