Klacht POSTNL: Mijn pakket is weg en niemand kan mij vertellen waar deze is!

Klachtnummer
# 406971
Gebruiker
Anne-Carlijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb per ongeluk het verkeerde adres ingevuld voor mijn pakket waardoor deze nu is afgeleverd in een bedrijvenpand, 4 verdiepingen hoog, 8 bedrijven, en niemand kan mij vertellen waar mijn pakket is afgeleverd. Daarna zojuist postNL gebeld om te vragen of zij de bezorger kunnen bereiken om te vragen op welke verdieping dit is afgeleverd. Zij gaven mij aan dat ik maar contact op moest zoeken met de afzender.. Alsof zij wel contact hebben met de bezorger van hun eigen bedrijf... Ik wil gewoon weten waar mijn pakket precies is afgeleverd!!!!!!!!

De oplossing

Ik wil dat PostNL contact zoekt met de bezorger van die dag in deze regio (moet niet moeilijk zijn om te zoeken) zodat hij mij kan vertellen waar dat pakket is bezorgd!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten waar uw pakket bezorgd is. Ik raad u inderdaad aan om contact op te nemen met de afzender. Zij kunnen bij ons een klacht indienen, waardoor er navraag gedaan kan worden bij de bezorger. Ik heb helaas geen contact gegevens van onze bezorgers, waardoor ik u niet in contact kan brengen met de bezorger.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?