Klacht POSTNL: mijn pakket kwam open en leeg aan

Klachtnummer
# 319688
Gebruiker
Ying2
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakket is al geopend en leeg toen het aankwam bij mijn huis. Ik heb een briefje erbij gekregen van de postnl waarin staat dat er hoogstwaarschijnlijk iets is gebeurt bij de postverwerking.

Gewenste oplossing

Ik zou het liefst mijn product vervangen hebben, ik heb echter een klein probleem in de vorm dat ik niet weet wat er precies in het pakket zat omdat de omschrijving mist en omdat ik meerdere objecten op hetzelfde moment besteld had.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Lu,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat en een geopende zending heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en wil u namens PostNL mijn excuses hiervoor aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zo te zien gaat dit om een briefpost zending. Deze zendingen worden niet geregistreerd. We kunnen dan ook niet precies nagaan wat er met de zending is gebeurd. Wat ik wel voor u kan doen is een melding aanmaken zodat dit met de betrokken medewerkers besproken kan worden. Hiervoor heb ik wel wat extra informatie nodig.

    Kunt u aangeven wanneer u het poststuk zo heeft aangetroffen? En weet u ook wie de afzender van het poststuk is?

    Aangezien het om een poststuk gaat welke niet verzekerd is, kan ik voor u geen vergoeding/vervangend item regelen. Hiervoor wil ik u adviseren om hierover contact op te nemen met de afzender. Als er een herkenbare inhoud in zat met bepaalde kenmerken zou de afzender eventueel nog een navraag kunnen starten om na te gaan of het item wellicht nog ergens is blijven liggen.

    Ik zie bovenstaande graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen