Klacht POSTNL: Mijn pakket ligt in een distributie center maar word sinds een week niet verder verwerkt.

Madeliefje

Ik verwacht een pakketje uit Oostenrijk. Met planten binnen. Het pakketje is ook lekker van Oostenrijk naar Nederland door. Maar nu zit het één week in een depot in Utrecht en word niet verder verwerkt. Ik heb met PostAT gebeld “het is zeker in 1-2 dagen bij u”. Was het niet. Ik heb met de klantenservice van PostNL gepraat. “Daar kan je alleen wachten.” Jazeker. Op de dode planten dan. Ik heb specifiek gevraagd naar een ander oplossing zoals het zelf in Utrecht afhalen. “Nee, dat kan niet, en we kunnen ook niet contact opnemen met de distributie center.” Geen reden waarom er geen oplossing mogelijk is. Het kan echt niet zo erg moeilijk zijn een pakketje naar de klant te brengen, toch?

Ik wil het oplossen voordat de planten dood zijn. Ik begrijp dat met Corona zeker druk is, daarom wil ik het nu zelf afhalen in Utrecht. Het liefst vandaag of morgen.

Ik snap inderdaad dat u hier flink ongerust over bent. Helaas kan ik op de door u meegestuurde code het pakket niet terug vinden in ons systeem. Gaat dit toevallig over het pakket dat op 27 maart door onze Extra@Home service bij u af is geleverd?

Madeliefje
    Geachte dames en heren,

ik snap niet echt waarom het niet in uw systeem staat maar het pakketje is nu afgeleverd. Bedankt.