Klacht POSTNL: Mijn pakket nog steeds bij postnl

Klachtnummer
# 373875
Gebruiker
Derya
Datum
3 reacties

Details

Klacht

16 juni heb ik een brievenbus pakket met track tracé code verzonden status bezorg moment 18 juni maar is nog niet afgeleverd. Ik heb vandaag gebeld half uur aan de lijn krijg ik als antwoord wij kunnen niks aan doen. Mijn pakket nog steeds bij bezorger van postnl maar ze kunnen niks aan doen zeer slechte service!!! Ik wil z.s.m. weten waar mijn pakket nu is.

Gewenste oplossing

Ik wil weten waar mijn pakket is

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Een duidelijke omschrijving van de inhoud
    - Een duidelijke omschrijving van het uiterlijk van het pakket
    - Uw e-mail adres
    - Uw telefoonnummer

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Derya
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde gegevens.

    Met deze gegevens heb ik een onderzoek naar deze zending gestart. Er zal binnen 5 werkdagen contact met u worden opgenomen met een update en bevestiging van het onderzoek.

    Ik hoop dat uw pakket snel wordt gevonden en bij de juiste persoon gerecht komt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen