Klacht POSTNL: Mijn pakket nog steeds bij postnl

Derya

16 juni heb ik een brievenbus pakket met track tracé code verzonden status bezorg moment 18 juni maar is nog niet afgeleverd. Ik heb vandaag gebeld half uur aan de lijn krijg ik als antwoord wij kunnen niks aan doen. Mijn pakket nog steeds bij bezorger van postnl maar ze kunnen niks aan doen zeer slechte service!!! Ik wil z.s.m. weten waar mijn pakket nu is.

Ik wil weten waar mijn pakket is

- Een duidelijke omschrijving van de inhoud
    - Een duidelijke omschrijving van het uiterlijk van het pakket
    - Uw e-mail adres
    - Uw telefoonnummer

Derya
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer/ mevrouw,

Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde gegevens.

Met deze gegevens heb ik een onderzoek naar deze zending gestart. Er zal binnen 5 werkdagen contact met u worden opgenomen met een update en bevestiging van het onderzoek.

Ik hoop dat uw pakket snel wordt gevonden en bij de juiste persoon gerecht komt.