Klacht POSTNL: Mijn pakket nooit ontvangen omdat Post Nl locatie het pakket aan iemand anders heeft gegeven.

Klachtnummer
# 447688
Gebruiker
Maralzwolle
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje besteld bij Fashionnova. Dit pakket werd gebracht toen ik niet thuis. Ik heb heb daarom een niet-thuis briefje gekregen in mijn brievenbus waarop stond dat ik het pakket op kon halen bij de Coop hier in de buurt. Toen ik daar mijn pakket op ging halen bleek dat de Coop het pakket al aan iemand anders had meegegeven zonder om Identificatie te vragen. Ik heb nu mijn pakket dus nooit gekregen.

De oplossing

Ik wil mijn pakket ontvangen of mijn geld terug/ schadevergoeding.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn dat uw pakket zomaar door iemand anders af is gehaald. Doordat deze zending onverzekerd is verzonden kan ik geen onderzoek naar de aflevering opstarten of u een schadevergoeding bieden. Voor een oplossing of een vervanging van het product kan u het best contact opnemen met de afzender. U heeft hierin een overeenkomst met de afzender en zijn daarom u verantwoordelijk om een passende oplossing te bieden. Wel kan ik voor u een klacht indienen naar het PostNL punt, zodat de medewerker daar hierop aangesproken zal worden. Hiervoor ontvang ik nog wel graag de volgende gegevens:

    - welke datum en tijd was u bij het PostNL punt langs gegaan

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen