Klacht POSTNL: Mijn pakket nooit ontvangen omdat Post Nl locatie het pakket aan iemand anders heeft gegeven.

Maralzwolle

Ik heb een pakketje besteld bij Fashionnova. Dit pakket werd gebracht toen ik niet thuis. Ik heb heb daarom een niet-thuis briefje gekregen in mijn brievenbus waarop stond dat ik het pakket op kon halen bij de Coop hier in de buurt. Toen ik daar mijn pakket op ging halen bleek dat de Coop het pakket al aan iemand anders had meegegeven zonder om Identificatie te vragen. Ik heb nu mijn pakket dus nooit gekregen.

Ik wil mijn pakket ontvangen of mijn geld terug/ schadevergoeding.

Uiteraard niet fijn dat uw pakket zomaar door iemand anders af is gehaald. Doordat deze zending onverzekerd is verzonden kan ik geen onderzoek naar de aflevering opstarten of u een schadevergoeding bieden. Voor een oplossing of een vervanging van het product kan u het best contact opnemen met de afzender. U heeft hierin een overeenkomst met de afzender en zijn daarom u verantwoordelijk om een passende oplossing te bieden. Wel kan ik voor u een klacht indienen naar het PostNL punt, zodat de medewerker daar hierop aangesproken zal worden. Hiervoor ontvang ik nog wel graag de volgende gegevens:

- welke datum en tijd was u bij het PostNL punt langs gegaan