Klacht POSTNL: Mijn pakket ontvangen

Lianne nieuwkoop

In februari is mijn pakket aangekomen volgen de track en tracé code in
2018-02-11 19:45
JOHOR BHARU B, Item dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTR.
Waarom heb ik dan nog steeds mijn pakket niet ontvangen? Wat kan ik doen om alsnog mijn pakket te krijgen.

De gewenste oplossing is met spoed mijn pakket ontvangen

Geachte mevrouw Nieuwkoop,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket uit het buitenland verwacht, maar dat u deze nog niet ontvangen heeft. Ik vind het erg spijtig om dit te vernemen.

Jammer genoeg krijg ik met uw code geen resultaat. Dit betekent dat het pakket nog niet bij ons is binnengekomen. Ik wil u daarom aanraden om contact op te nemen met de afzender, als u meer informatie wilt over het pakket of als het u te lang duurt.
    De afzender kan eventueel een onderzoek op laten starten bij de postorganisatie waarmee het pakket oorspronkelijk verzonden is, zodra de onderzoekstermijn verstreken is. Dit is conform de internationale regels en afspraken tussen postbedrijven.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice: https://www.postnl.nl/klantenservice.

Ilse
    PostNL