Klacht POSTNL: Mijn pakket op "niet kunnen bezorgen depot" terwijl mijn adres op het pakket staat!!!

Winters

Gaat om pakket met tracknr. 3SKABA237392285

Uiteindelijk ben ik erachter dat het pakket op depot van Niet te bezorgen pakketten ligt en ik contact moet zoeken met de afzender zodat deze een onderzoek moet gaan laten uitvoeren over dit pakket. Tegen deze afzender ligt door mij al een aangifte bij de Politie tegen fraude/internetoplichting dus kunt u begrijpen dat contact niet meer gaat lukken. Nogmaals, mijn naam en adres staat op het pakket!!!! Alleen doordat er een verkeerd label op zit en men vanwege de automatisering nu hier niet naar kijkt krijg ik mijn pakket niet!!!! Alstublieft, er zit een zeldzaam autoonderdeel in die ik graag wil hebben. Kijk alstublieft op het pakket en u zal zien dat mijn adres erop staat. Stuur hem aub naar mij toe. Ik heb dit inmiddels ook toegevoegd aan mijn aangifte bij de Politie. Hopelijk komt er een oplossing.

Ik zou graag willen dat PostNL op dit pakket gaat kijken welk adres er op staat(niet op het POSTNL label) maar op de doos. Stuur hem dan aub naar dat adres en het hele probleem is opgelost!!!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakketje die niet bezorgd is. Het staat een verkeerd label op en is daardoor bij een speciale afdeling terecht gekomen. U kunt de afzender echter niet eer bereiken waardoor u niks meer kunt. Ik kan me voorstellen dat dit enorm vervelend voor u moet zijn en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb het een en ander nagelezen en ik moet me in dit geval wel aansluiten bij de reactie die u van mijn collega's heeft gehad. Wanneer er iets mis is met een pakket, kan alleen de afzender een onderzoek laten starten. Dat is namelijk onze opdrachtgever en die heeft ons betaald. Super frustrerend dat nu net de afzender niet meer reageert. Alleen kunnen wij niets voor u betekenen hierin. U bent uiteraard vrij om hierover aangifte te doen en ik adviseer u om het te blijven proberen bij de afzender. Die hoeft alleen contact met ons op te nemen, de gegevens door te geven. Onze collega’s van het onderzoeksteam gaan dan na of het daar inderdaad ligt en kunnen het wellicht dan gelijk naar u doorsturen.

Winters
POSTNL weet niet eens wie de afzender is, kan een willekeurig iemand zijn die zich als afzender. Aangezien zijn adres niet eens op het pakket staat vermeld. Mooi dat hij wordt beschermd doPOSTNL en dat een slachtoffer het nakijken