Klacht POSTNL: Mijn pakket op verkeerd adres

piet

op basis van track&tracecode pakket bezorg maar niet bij mij maar op een ander adres klacht ingediend maar ze doen er niets mee ben er nu achter gekomen dat de klacht is gesloten . Maar ben gelijk zelf erachter aan gegaan bij
postnl in Elst daar is mij wel medegedeeld dat MIJN pakket op een verkeerd adres is bezorg weet ook namen weet alles alleen bij Postnl weten zogenaamd van niets zitten onbekwame mensen moet door Postnl worden opgelost

heel vlug oplossen

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket op een verkeerd adres is afgeleverd. Het is mij helaas niet helemaal duidelijk of u de zending inmiddels al in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik hoor dit dan ook graag van u.

piet
    neen het pakket is er niet en komt ook niet.de bezorger heeft gebeld met de bezorger die altijd hier komt en gezegd dat hij een pakket van mij op een verkeerd adres heeft bezorg Bergse Hoofd en of hij er langs wilde gaan maar die mensen zeggen dat ze niets hebben gehad hij had ook niet het probleem bij een ander neer moeten leggen maar zelf naar het adres moeten gaan lijkt mij de bezorger die de fout heeft gemaakt heet William bij Postnl in Elst heb ik gesproken Dhr. Boekhorst tel 0610493243.

Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig genoeg is het van onze kant niet mogelijk om een onderzoek te doen naar een onverzekerd pakket en kunnen we hierdoor geen verdere informatie voorzien. Ik wil u verzoeken contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

piet
ze kunnen geen onderzoek doen naar een onverzekerd pakket belachelijk . ik heb ze alles aangedragen met telefoonnummer van Postnl medewerker in Elst wat wil je nog meer zoals postnl er mee omgaat belachelijk fouten die door medewerkers van postnl zijn gemaakt niets mee doen .ik laat het hier ook niet bij zitten