Klacht POSTNL: Mijn pakket op verkeerd adres

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 365188
Gebruiker
piet
Datum
3 reacties

Details

De klacht

op basis van track&tracecode pakket bezorg maar niet bij mij maar op een ander adres klacht ingediend maar ze doen er niets mee ben er nu achter gekomen dat de klacht is gesloten . Maar ben gelijk zelf erachter aan gegaan bij
postnl in Elst daar is mij wel medegedeeld dat MIJN pakket op een verkeerd adres is bezorg weet ook namen weet alles alleen bij Postnl weten zogenaamd van niets zitten onbekwame mensen moet door Postnl worden opgelost

De oplossing

heel vlug oplossen

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket op een verkeerd adres is afgeleverd. Het is mij helaas niet helemaal duidelijk of u de zending inmiddels al in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik hoor dit dan ook graag van u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    piet
    Datum
    neen het pakket is er niet en komt ook niet.de bezorger heeft gebeld met de bezorger die altijd hier komt en gezegd dat hij een pakket van mij op een verkeerd adres heeft bezorg Bergse Hoofd en of hij er langs wilde gaan maar die mensen zeggen dat ze niets hebben gehad hij had ook niet het probleem bij een ander neer moeten leggen maar zelf naar het adres moeten gaan lijkt mij de bezorger die de fout heeft gemaakt heet William bij Postnl in Elst heb ik gesproken Dhr. Boekhorst tel 0610493243.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig genoeg is het van onze kant niet mogelijk om een onderzoek te doen naar een onverzekerd pakket en kunnen we hierdoor geen verdere informatie voorzien. Ik wil u verzoeken contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
piet
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze kunnen geen onderzoek doen naar een onverzekerd pakket belachelijk . ik heb ze alles aangedragen met telefoonnummer van Postnl medewerker in Elst wat wil je nog meer zoals postnl er mee omgaat belachelijk fouten die door medewerkers van postnl zijn gemaakt niets mee doen .ik laat het hier ook niet bij zitten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen