Klacht POSTNL: Mijn pakket schijnt bij de douane te liggen en ik wil dat Post.nl zorgt voor de bezorging.

sad Niet opgelost
Gebruiker1616022525

Op 280722 heb ik pakket naar mijn zusje op Gran Canaria gestuurd via track en trace, dit pakket is niet bezorgd, en naar onderzoek van Post.nl blijkt dit al 10 weken?? Bij de douane te liggen?? Advies van Post.nl is zelf contzct op te nemen met de douane in Spanje..hoe dan? Ik heb toch betaald voor het bezorgen van dit pakket?

Pakket opsporen en bezorgen bij mijn zusje
Het lijkt mij nogal onmogelijk om contact met de douane in Spanje te zoeken over een pakketje van 2 kg dus ik ben niet blij met dit antwoord.

Geachte heer, mevrouw,

De douane is een lokale autoriteit waar wij geen zeggenschap hebben, dit maakt ook dat de geadresseerde het beste contact op kan nemen met de douane in het land van bestemming. Hierin kunnen wij niet verder assisteren ben ik bang. Hopelijk is er spoedig meer informatie bekend en kan uw zusje de zending in ontvangst nemen.