Klacht POSTNL: Mijn pakket staat al sinds 12 juli in het sorteercentrum Breda maar is tot op heden (5 augustus) nog

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 611779
Gebruiker
C Peeters
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakket staat al sinds 12 juli in het sorteercentrum Breda maar is tot op heden (5 augustus) nog steeds niet ontvangen!

Gewenste oplossing

Mijn pakket bezorgen!
Geboden oplossing
Afwachten tot het onderzoek is afgerond? Belofte was na 2 weken. Die zijn inmiddels wel verstreken en nog steeds niet gehoord. Ik zou vandaag (maandag 8/8) terug gebeld worden maar helaas nog niets gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit onze gegevens is gebleken dat er reeds een onderzoek naar uw zending loopt. Helaas kan ik hier weinig over zeggen en ik moet u dan ook vragen om uitsluitsel af te wachten vanuit mijn collega van de onderzoeksafdeling. Hij zal u informeren op het moment dat hij meer informatie heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice


Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen