Klacht POSTNL: Mijn pakket staat al sinds 12 juli in het sorteercentrum Breda maar is tot op heden (5 augustus) nog

C Peeters

Mijn pakket staat al sinds 12 juli in het sorteercentrum Breda maar is tot op heden (5 augustus) nog steeds niet ontvangen!

Mijn pakket bezorgen!
Afwachten tot het onderzoek is afgerond? Belofte was na 2 weken. Die zijn inmiddels wel verstreken en nog steeds niet gehoord. Ik zou vandaag (maandag 8/8) terug gebeld worden maar helaas nog niets gehoord

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit onze gegevens is gebleken dat er reeds een onderzoek naar uw zending loopt. Helaas kan ik hier weinig over zeggen en ik moet u dan ook vragen om uitsluitsel af te wachten vanuit mijn collega van de onderzoeksafdeling. Hij zal u informeren op het moment dat hij meer informatie heeft.