Opgelost door POSTNL: Mijn pakket wordt niet bezorgd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 336740
Gebruiker
EJM van Iersel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje op 30 november gestuurd naar Italië. Dat is na 1 dag aangekomen in Duitsland en kreeg de status "Verzonden naar land van bestemming". Na 1 december is er niets meer aan die status veranderd.

De oplossing

Het pakket opzoeken en verder versturen naar de plaats van bestemming.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer Van Iersel,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend voor u is. Mijn excuses hiervoor.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Volgens mijn huidige systeemgegevens van de zending met barcode 3SKAAG6599529, is dit pakket inmiddels uitgereikt aan de geadresseerde.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EJM van Iersel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket uiteindelijk en met vertraging bezorgd. Maar Post.nl reageert pas na de bezorging.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?