Klacht POSTNL: Mijn Pakketje die ik 30 dagen terug uit Turkije had besteld is nog niet aangekomen!

content Niet opgelost
Zeynep-G

Hoi, 30 dagen terug heb ik wat besteld uit Turkije en ik heb nog niets ontvangen! In Turkije hebben ze een onderzoek gestart en de pakket ligt gewoon in Nederland.
Wat moet ik nu doen?

Ik wil graag weten waar mijn pakket is. En zo snel mogelijk mijn pakket ontvangen. Dit is wel heel raar!!!
Ik wil graag een datum hebben, wanneer ik mijn pakketje krijg. 🙄

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over de status van uw pakket. Het spijt me dat dit pakket al zo lang onderweg is. Graag informeer ik u hierover.

U kunt uw pakket ook met behulp van de buitenlandse code traceren via https://www.internationalparceltracking.com De Nederlandse code van uw pakket is 3SPAMS9732332 en het wordt momenteel ingeklaard bij de douane. Volgens de status is het op 4 januari in Nederland aangekomen. Ik adviseer u om de status in de gaten te houden en het nog af te wachten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geĂŻnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.