Klacht POSTNL: Mijn pakketje is kwijt.

consigliere002

Goedemorgen,

Ik ben al een maand aan het wachten op een pakket binnen Nederland
Het gaat om een pakket van spullen die ik heb gekocht van iemand van Marktplaats.
Het pakket is op 28 januari aangeboden maar ik was toen niet thuis.
En vanaf die datum is mijn pakket verdwenen.
Heel veel gebel van mijn kant en van de afzender zijn kant zijn we geen steek verder.
De afzender is er even klaar mee dus moet ik de handschoen op pakken.
Dit is mijn laatste hoop want anders rest mijn niks dan aangifte te gaan doen en de publiciteit te zoeken.
Maar ik hoop het anders op te kunnen lossen.

Mijn pakketje opsporen
Dat ik ,als ontvanger, geen klant ben dus geen partij in deze. Het is aan de afzender om actie te ondernemen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket met een aankoop via Marktplaats nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u graag een oplossing wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde codes heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is door de afzender reeds een onderzoek ingesteld om de situatie te onderzoeken. De afzender is onze klant en opdrachtgever en hij/zij zal updates ontvangen over de voortgang en uitkomst van het onderzoek. Ik raad u aan om contact te blijven houden met de afzender voor meer informatie en een oplossing. Hopelijk kan deze nare situatie snel naar tevredenheid opgelost worden, nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl