Klacht POSTNL: Mijn pakketje komt niet aan

Ronny t

Ik heb een pakketje op laten sturen via Maleisië. En is aangehouden bij de grens nu kan ik bij de track en tracé niet zien waar het pakketje precies is. Ik zou graag willen weten waarom het is aangehouden. Het pakketje is verstuurd door flexi pack en ik heb een track en tracé nummer en staan nu held by customs (NLAMSA) heb het pakketje betaalt via Paypal

Ik wil weten waarom mijn pakketje niet verstuurd word

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een zending uit het buitenland. U wilt graag weten waarom het pakket bij binnenkomst in Nederland langs de douane moest. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u hier meer informatie over wilt. Elk pakket vanuit het buitenland moet eerst worden ingeklaard voor het pakket binnen Nederland geleverd kan worden. Soms is hier meer informatie voor nodig waardoor het langer kan duren. Ik zie dat bij dit pakket niet het geval is geweest en dat het pakket binnen een dag is verwerkt. U heeft het pakket op 13 september ontvanger.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.