Opgelost door POSTNL: Mijn pakketje stond open en bloot voor de voor deur

content Opgelost

Beste postnl,

Er werd 22Aug of 23Aug Een pakketje afgeleverd maar ik was nog op vakantie en ben pas 25Aug terug gekomen en de bezorger heeft mijn pakketje open en bloot voor de deur gezet terwijl die gestolen kon worden en heeft het niet afgeleverd bij buren of bij een supermarkt dus ik ben er niet blij mee dat de bezorger mijn pakketje voor de deur heeft gezet wat iedereen mee kon pakken!

Groet
Claire

Beter voor elk pakketje zorgen dat die goed word afgeleverd voor elke klant

- De track & trace code

- De track & trace code

Geachte heer, mevrouw,

Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde track en trace code.

Met deze code heb ik een klacht voor u doorgezet naar het depot van de bezorger. Hier zal zijn teamleiding dit met hem bespreken om dit in de toekomst te voorkomen.
    Ik ga er vanuit dat het daarom ook niet meer voor zal komen. Mijn excuses voor het ongemak.