Klacht POSTNL: Mijn pakketje zit vast in Amsterdam National Mail Centre

Klachtnummer
# 258350
Gebruiker
Hikarii
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op de website kidcudishop.com een trui besteld voor de verjaardag van mijn broer. Dit is mijn tracking code LZ117684806US . Ze hadden twee pogingen gedaan om het te bezorgen maar daar wist ik niks van er stond ook dat ik op de hoogte zal worden gehouden maar ze hadden geen brief achter gelaten. Nu staat er dat mijn pakketje in Amsterdam National Mail Centre is en dat ik het pakketje daar moet ophalen.

De oplossing

Ik wil dat ik mijn pakketje zo snel mogelijk krijg en dat alles gewoon opgelost wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Eisden,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat u niet op de hoogte was gebracht dat uw pakketje bij u was aangeboden en het naar het postkantoor is gegaan. Graag informeer ik u hierover.

    Voor het feit dat er geen bericht is achter gelaten, heb ik een klacht uit gezet. De leidinggevende gaat dit verder oppakken en zal dit gaan bespreken met de betreffende medewerker. U krijgt daar geen terugkoppeling op, maar hopelijk kunnen we zo herhaling voorkomen in de toekomst.

    Volgens mijn gegevens is de zending omgenummerd naar code 3SEBEL3272024 en heeft u de zending inmiddels af kunnen halen van het postkantoor in Rotterdam.

    Uiteraard excuses voor het ontstane ongemak. Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen