Klacht POSTNL: Mijn post word stelselmatig 100 meter verder op bij de buren bezorgd.

Martin

De laatste 3 weken word een deel van mijn post bij mijn buren bezorgd. Ik woon op 9-A de post word dan op 9. Post aan het begin van de week word goed bezorgd post later in de week niet. Het gaat voornamelijk om brievenbus pakjes die allemaal een postNL stikker hebben waar keurig en duidelijk 9-A op staat.
Mijn brievenbus is 100 meter verder langs de weg en daar staat met 12cm grote letters 9a op is niet te missen. Mijn brievenbuis is speciaal voor pakjes gemaakt dus er is geen sprake van niet passen. Graag bezorgers hier op aanspreken. Er is een bezorg dame op een brommer daarvan weet ik vrij zeker dat zij het goed doet.

Verzoek of u de bezorgers aan wil spreken op dit gedrag. En er voor wil zorgen dat zij de post bezorgen waar hij thuis hoort.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw huisadres.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Uw e-mailadres
    - Hoeveel poststukken zijn er verkeerd bezorgd?
    - Op welke data zijn deze poststukken verkeerd bezorgd?
    - Hoe vaak is dit de afgelopen 2 á 3 maanden voorgekomen?
    - Wie zijn de afzenders van de poststukken?

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb zojuist uw klacht doorgestuurd naar de teamleider van de betreffende bezorger. Zij zullen dit onderling bespreken zodat de bezorger voortaan de post weer op de juiste manier bezorgd.