Klacht POSTNL: Mijn post word stelselmatig 100 meter verder op bij de buren bezorgd.

Klachtnummer
# 362948
Gebruiker
Martin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De laatste 3 weken word een deel van mijn post bij mijn buren bezorgd. Ik woon op 9-A de post word dan op 9. Post aan het begin van de week word goed bezorgd post later in de week niet. Het gaat voornamelijk om brievenbus pakjes die allemaal een postNL stikker hebben waar keurig en duidelijk 9-A op staat.
Mijn brievenbus is 100 meter verder langs de weg en daar staat met 12cm grote letters 9a op is niet te missen. Mijn brievenbuis is speciaal voor pakjes gemaakt dus er is geen sprake van niet passen. Graag bezorgers hier op aanspreken. Er is een bezorg dame op een brommer daarvan weet ik vrij zeker dat zij het goed doet.

De oplossing

Verzoek of u de bezorgers aan wil spreken op dit gedrag. En er voor wil zorgen dat zij de post bezorgen waar hij thuis hoort.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw huisadres.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Uw e-mailadres
    - Hoeveel poststukken zijn er verkeerd bezorgd?
    - Op welke data zijn deze poststukken verkeerd bezorgd?
    - Hoe vaak is dit de afgelopen 2 á 3 maanden voorgekomen?
    - Wie zijn de afzenders van de poststukken?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik heb zojuist uw klacht doorgestuurd naar de teamleider van de betreffende bezorger. Zij zullen dit onderling bespreken zodat de bezorger voortaan de post weer op de juiste manier bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen