Klacht POSTNL: Mijn post wordt al drie weken niet meer afgeleverd op mijn zakelijke adres.

iyad1971

Ik krijg al drie weken geen post binnen!

Ik wil dat de bedrijf uit zoekt waarom mijn post niet afgeleverd wordt en elke keer dat het met retour weer terug gaat naar de afzender. En vooral de belangerijkste poststukken van de RDW en belastingen waarmee ik alle informatie krijg van mijn bedrijf. Het heeft al drie weken mijn bedrijf belemmerd door dat de poststukken niet binnen krijg.

Geachte heer / mevrouw Ahmad,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb uw adres gecontroleerd en zie dat deze (3113 AH nummer 34) niet in ons systeem geregistreerd staat als geldig postadres. Ik vermoed dat dit de reden is dat u geen post ontvangt op dit adres en uw post retour wordt gezonden.

PostNL haalt de gegevens op via het gemeenteregister. Daarom raad ik u aan om contact op te nemen met de gemeente Schiedam om te vragen of dit goed geregistreerd staat. Ik hoop dat u op die manier in de toekomst wel uw post mag ontvangen op dit adres.