Klacht POSTNL: Mijn post wordt niet bezorgd

Klachtnummer
# 544782
Gebruiker
SD75
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn post wordt niet bezorgd...ik zie het in de app..maar waar blijft mijn post?

Gewenste oplossing

Graag hulp bij het vinden van mijn niet bezorgde post

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over niet ontvangen briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken.
    Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is als post niet op uw adres aankomt. Ik heb uw klacht doorgezonden naar het verantwoordelijke depot met het verzoek om binnen 5 werkdagen contact hierover met u op te nemen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen